Honda Accord Type S

honda-infromacioneSalloni i automjeteve i kompanisë Honda në Gjenevë do të shfrytëzohet për paraqitjen e gjeneratës së re të Hondas, Accord Type S.Ngjashëm me versionin standard të Accordit, edhe tipi S do të shfrytëzojë motor dizel i-DTEC me 2.2 litra dhe me mbushje direkte, mirëpo i rregulluar që të zhvillojë më shumë fuqi nën ndikimit momentin më të madh rrotullues.

Falë turbombushësve dhe kokave të reja të cilindrave, si edhe intercooler-it më të madh, motori zhvillon 180 KF dhe 380 Nm të momentin rrotullues (që do të thotë 30 KF dhe 30 Nm më tepër se versioni standard).

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: